Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Poziv na dijalog ili poziv u pomoć

Komentari (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 28 jul 2017 22:56
Temudzin
Koliko juce je sa premijerske pozicije izgovorio da je umeo i da je uvek spreman da odluci sam za dobro naroda iako se sam narod sa tim ne slaze. Sad odjednom poziv na "Dijalog o Kosovu", sa jedinim ciljem da mu"narod"dodeli ulogu, tesku ulogu da prizna Republjik Kosova kao nezavisnu drzavu zarad brzeg puta tamo negde ka Briselu-najvece srpske eUtopije. Ovog coveka necemo moci da pomerimo izborima a sve zivo ce da nam zatruje i amerikanizuje.
Preporuke:
71
0
2 petak, 28 jul 2017 23:33
Vukoje
Moje predviđanje je da će u narednih nekoliko meseci voditi velika medijsko politička kampanja u vezi ovoga koja će u koja će rezultati narodnim referendum o izmjenama Ustava ili čak i nešto više o donošenju novog Ustava kojim će se brisati neke preambule, te uvesti predsednički sistem vlasti gde će sva izvršna vlast biti koncentrisana u funkciji predsednika.Mišljeea sam da će narod sve to na referendumu odobriti a onda je sasvim izvestan ekspresan ulazak u Evropsku uniju, a u "hodu će se razrešiti i Kosovsko Metohijski čvor" a kako to ne znam.
Preporuke:
10
41
3 petak, 28 jul 2017 23:43
Vukoje
Sve ovo su samo pripreme za narodni referendum o svim pitanjima kao što su Evropska unija, Kosovo i Metohija, Ustav, predsednički sistem vladavine i dr.
Preporuke:
11
30
4 petak, 28 jul 2017 23:53
Milašin
Nek se niko ne začudi ako referendum koji se bude održao u celoj Republici Srbiji sa Kosovom i Metohijom kao sastavnim delom Republike Srbije na kome će glasati svi građani i narodi Republike Srbije, Srbi, Albanci, i druge nacionalne manjine upravo potvrdi sve ono što mu u predregerendumskoj kampanji bude sugerisao predsednik Aleksandar Vučić.
Preporuke:
14
27
5 subota, 29 jul 2017 00:26
Vukoje
Ne vidim bolje rešenje a ni alibi bilo kojoj politici od referenduma jer uvek ima ona istina narod je odlučio, a samo je stvar dobre pripreme pre referenduma kako sugerisati kako da se glasa.
Preporuke:
13
7
6 subota, 29 jul 2017 00:47
Saša
Poštovani gospodine,
Bilo bi mi drago da pročitam da ste se iščlanili iz DSS-a i pridružili nekoj istinskoj patriotskoj opciji.
Vaš tekst nisam pročitao,oprostite,ali jasno je da je Vučić u Americi dobio zadatak da se ova priča pokrene u javnosti i da se glupi Srbi po pricipu kuvane žabe odreknu Kosova u ovom Vučićevom mandatu.Providno i jadno.
U istoriji Srbije nije bilo gluplje generacije od ove,a ni većih izdajnika od sadašnje garniture političara.Kad malo bolje razmislim ,to i nisu Srbi nego Jugosloveni,koji više vole Pulu od Leskovca.
Mene je sramota što živim u ovom vremenu,vremenu najgluplje generacije Srba u njenoj istoriji.
Preporuke:
52
6
7 subota, 29 jul 2017 00:57
Petar Jovanović
Svugde na svetu narod je ovca i ide tamo gde ga pastirski štap usmeri. Nikada nisam mislio da je bilo koji narod samomisleći, već je onoliko misleći koliko ga usmerava njegovo vođstvo.
Preporuke:
14
4
8 subota, 29 jul 2017 01:34
Mima
I ja sam za dijalog. Valjda smo civilizovani i odrasli ljudi, a ne neki tamo divljaci i divljakušice, kao već da ih ne nabrajam, znate na koga mislim.
Slažem se sa Vukojem u potpunosti.
Preporuke:
1
32
9 subota, 29 jul 2017 01:39
zoran g.
Ako gospodin Pajtić kaže da nema dijaloga, a evo i gospodin Ristivojević misli isto što kaže i gospodin Pajtić sa istog Fakulteta, onda ja nema razloga da im ne verujem, mada se u principu slažem sa Mimom.
Treba za svaki slučaj konsultovati i gospodina Lončara i njegovu suprurugu.
Za svaki slučaj.
Preporuke:
2
17
10 subota, 29 jul 2017 01:53
ZEMUNAC
MISLIM DA bi se dijalog o KOSOVU mogao da prikazuje i na televiziji!Predlozio bih mu,posle divnog teksta koji ste objavili u RUBRICI Kosovo i Metohija,od gdina Marka Jaksica,u obliku pisma predsedniku,prvo TV duel sa tim autorom!Tu je najbitnija ralika,izneta od dva,VRLO RAZLICITA, patriote!DA LI TREBA toliko zuriti sa ustupcima,cak i "nepriznatom" Kosovu,ili NE!SAD i EU zure da se sto pre legalizuje status nove drzave i prionu na iskoriscavanje ruda,a da li to i Srbiji odgovara?Nije sada ni AV bas lako da pod ucenama zapada,ON SAM,preda Kosovo.Obecanja zapada,do sada,uglavnom nisu ispunili!Posle BRISELSKOG sporazuma,povukli su novu granicu,predali deo teritorije sa SRBIMA,koji sada cak nemaju ni bezvizni rezim za EU,A SADA TRAZE NATAVAK!Nepoverenje i nedostatak ISKRENOSTI raznih Hardinaja i Tacija je dokaz da su pogresili!ZAR NIJE bolje,odloziti put u EU,za deset godina,da se prvo Srbija razvija,sa BRIKSOM!A AKO ZAPAD ZELI KOSOVO ,neka oni ponude USTUPKE!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
23
0
11 subota, 29 jul 2017 07:15
Spiridon
Ne radi se ovde ni o kakvom SOS pozivu u pomoć već o jednoj te istoj rijaliti spin predstavi kao što je i cela Vučićeva vladavina. U prevodu on zna unapred svoj budući potez i treba mu samo malo medijskih konfeta da bi taj potez izgledao bolje u očima njegovog glasača. Poziv na bilo kakav dijalog u kome će LDP-Duško Kovačević-Vuk Drašković dobiti sva svetla medijskih reflektora a oni koji su protiv dobiti utišane mikrofone negde gde ih niko i ne čuje, je samo najobičnija farsa i kao takva je jedino i planirana. Nažalost naša strana upada u njegovu zamku i priča neku svoju priču iz zapećka o tome da se on kao plaši, da on vodi dijalog sam sa samim sobom ili da želi da podeli odgovornost. Žao mi je ne plaši se, samo čita odličan recept za kuvanje žabe oko Kosova u kome će posle ove predstave uslediti potpis na nešto što će mediji predstaviti kao uspeh. Slobina škola iz vremena kada je povlačenje tenkova i vojske sa Kosova predstavio kao pobedu nad NATO paktom u šta i danas mnogi veruju...
Preporuke:
32
3
12 subota, 29 jul 2017 09:19
Desimir Tošić
Vidim kao veliki nedostatak ovih pa i autora teksta ili članka što ad limine odbacuju poziv na dijalog a ne nude konkretna rešenja pitanja Kosova i Metohije. Umesto kritike i odbacivanja bilo bi bolje da ponude rešenje. Zanimljivo nisam pročitao ni da kritičari u tekstovima predlažu povratak srpske vojske i policije na Kosovo i Metohiju, a znaju da bez toga priča " nešto je naše" nema nikakvu težinu.
Preporuke:
3
29
13 subota, 29 jul 2017 09:48
Konobar
Vučić je o Kosovu sam donosio odluke, sada bi da se sakrije iza naroda.

Izbori završeni, gazda nervozan.

Vučić samo AV i gledajte liberalne intelektualce u Srbiji kada počnu da štekću na njegov mig.

Liberalni intelektualci u Srbiji rade za imperiju.Ništa manje kao nevladine.Bagra.

Srpski intelektualci da se organizuju i odbrane Srbiju od bagre.
Preporuke:
28
1
14 subota, 29 jul 2017 10:08
Spiridon
@ Desimir Tošić

Ako već krećete iz latinskog valjda ste hteli da kažete in limine na početku tj bukvalno na pragu a ne ad limine što znači ka pragu to jest početku što ne znači ništa. Pod dva vrtite izlizanu matricu o tome da se ne nude rešenja i upadate u istu tu spin lagariju da je dijalog neophodan. Jedina svrha ovog dijaloga je da se odigra još jedna u nizu rijaliti predstava u kojima će Vođa da pusti svoj političko-medijski orkestar da odsvira lagani potpuri jednih te istih prežvakanih tralala priča za laku noć, ostavi dokonom narodu da žvaće bačenu kosku zamlaćujući se i gubeći vreme u tastaturnim nadgornjavanjima, da bi na kraju balade on uradio ono što je planirao. Prema tome svaka ta kao rasprava iza koje ne stoji konkretna akcija kako da on ne bude više to što jeste je čisto gubljenje vremena i igranje po njegovim notama. Nekada jako davno je pokojni Tirke u NIN-u za vreme SFRJ voleo često da priča o crvu koji misli da jede tj uništava jabuku a u stvari joj samo daje bolji ukus...
Preporuke:
28
0
15 subota, 29 jul 2017 10:19
Nele Vukoje & Mima
Sve ovo nema smisla jer postoje zakoni i Ustav koji su podržali isti ovi sa Vučićem, Nikolićem, Dačićem i milioni Srba na referendumu o Ustavu.
Čak i da nije tako svako izjašnjavanje o Kosovu bi imalo smisla pre potpisivanja Briselskog ugovora. Sve ostalo posle toga, kao i samo potpisivanje je najteže krivično delo, čak je i zaplašen Ustavni sud to okvalifikovao kao politički čin da bi reterirao pred svojom ustavnom dužnošću da one koji su to učinili izvede pred sud.
Preporuke:
20
0
16 subota, 29 jul 2017 10:57
Desimir Tošić
Spiridon, ne mislim da je ovo samo tlapnja bez smisla, već mislim da je ovo početak predreferendumske kampanje, da će sve u konačnici rezultirati narodnim referendumom. Možda u konačnici od referendumsko pitanja bude i da li ste za povratak srpske države, administracije vojske, policije i naroda na Kosovo i Metohiju.Sve zavisi koliko ko ponudi konkretnih predloga a samo odbacivanje dijaloga bez predloga je politički neozbiljno a ima i ona istina ko ne učestvuje sam se isključio.
Preporuke:
3
10
17 subota, 29 jul 2017 11:01
tuljanin@spiridon
U pravu ste. Ovde ne da se ne traži pomoć nego se žaba koja je već odavna skuvana dodatno ukuvava i prekuvava ne bi li se pretvorila u čistu kašu. Čak ni komadića mesa. Više nikakvih "komada žabe", već prekuvana žablja kaša iz koje će na kraju tog "hermetičkog kuvanja" povaditi gole kosti. I baciti.
U pitanju je antialhemijski proces koji će rezultovati pretvaranjem Srbije u ono "prekuvano", "raskuvano", "kašasto", tj. dezintegrisano u labilne partikule mikroskopske veličine i značaja. Ne više narod i država. Samo teritorija, zapadni dominion, s obezvoljenim bezličnim rezidentima lišenim razloga i smisla. Osim onog "da služe". Ka tome je "kuvanje".
Preporuke:
29
1
18 subota, 29 jul 2017 11:03
Desimir Tošić
Referendum je najbolji politički alibi za svaku ličnu odgovornost i političku i pravnu i iznad je svih pravnih normi po značaju i svojoj snazi jer je to direktna odluka i volja nosioca suvereniteta a to je narod.
Preporuke:
12
1
19 subota, 29 jul 2017 12:31
Ognjem i mačem
Koliko vidim predsednik predlaže u suštini unutrašnji dijalog o veleizdaji Srbije odnosno legalizaciju iste.
Forma unutrašnjeg dijaloga je u suštini narodno suđenje počiniocima krivičnog dela VELEIZDAJE.
Lepo je što se saučesnici u veleizdaji sami javljaju braneći predsednikove stavove legalizacije veleizdaje.
Očigledno su mu prijatelji i mentori dosadili svojim upornim insistiranjem da nastavi sa tipičnom veleizdajom koja predugo traje pa je odlučio da narod presudi i njemu i saučesnicima.
Ostaje da se nađe neko ko će da napiše optužni predlog, neko ko će javno da isti pročita sa čuvenim Optužujem za veleizdaju ....
Pitanje je ko će da realizuje hapšenja veleizdajnika jer prema prvim saznanjima čelni ljudi izvršne, sudske i zakonodavne vlasti Srbije ili su veleizdajnici ili saučesnici u veleizdaji te nema ko da izda naredbu HAPSI.
Praktično je gospodin predsednik zakazao veliko narodno okupljanje na Terazijama koliko ove jeseni.
Preporuke:
24
1
20 subota, 29 jul 2017 13:11
Vukoje
Najsrećniji bi bio da međusrpski dijalog o Kosovu i Metohiji dovede do narodnog referenduma na kome bi narod odlučio da se odmah bez odlaganja na Kosovo i Metohiju vrati srpska država sa svojim atributima efektivne vlasti i kontrole teritorije, srpskom vojskom, policijom, administracijom i narodom.Da li srpstvo ima nacionalne samosvesti da predsednikov poziv na dijalog dovede do toga, da prevari sve one koji su očekivali potvrdu Miloševićeve kapitulacije iz Kumanova 1999 godine. Bila bi to prava srpska pobeda.
Preporuke:
10
4
21 subota, 29 jul 2017 13:28
poštena intelegencija
E na takav"poziv"se "upecao"predsednik SANU.
Jadno,do bola.
Preporuke:
22
0
22 subota, 29 jul 2017 17:14
teletabis
Izgleda da nam je razmišljanje malo slabija strana, možda nas tolike strane reči zbunjuju jel ih svako tumači na svoj način.

Ovo je poziv na razgovor o Kosovu ili KiM? To nije poziv čak ni tema za razgovor kad se ne zna cilj razgovora. Zašto zvati na razgovor recimo Čedu kad svi znamo njegov stav o ovoj temi ili zašto pozivati na razgovor Šešelja kad se zna i njegov stav, ma zna se svačiji stav.

Razgovor radi razgovora baš nema smisla ili nam je Iznogud dokon pa da prekrati vreme uz šoljicu razgovora.

Usput ako Iznogud jasno svima stavi do znanja da će uraditi šta je naumio postavlja se logično pitanje čemu onda bilo kakakv razgovor i gubljenje vremena kad odluka već postoji - da sprovede svoj naum.

Ovde ima samo ono jedno malo "ali" - kolko će to da košta narod Srbije a kolko Iznoguda?
Preporuke:
10
0
23 subota, 29 jul 2017 21:12
penzioner Cviko
Moj stav je prost i jednostavan. Ne dam Kosovo i metohiju ni pod kakvim uslovima. Amerika mora da nam vrati taj deo Srbije i plati ratnu odštetu. Kakva priča o Evropi i njenim bakrač uslovima. Ne zanima me. Kad oni koji su po međunarodnom pravu dužni da plate ratnu odštetu, Evropa nam neće ni trebati.
Preporuke:
21
2
24 subota, 29 jul 2017 21:27
Jan @Penzioner Cviko
Baš će Zapad da pita srpske penzionere šta oni misle pa prema tome da se upravlja.

Da Zapad ne daje kredite ne bi bilo ni za vaše penzije.
Preporuke:
3
13
25 nedelja, 30 jul 2017 00:02
aleksandar
Za Desimira Tošića (pravi mi je bio za života izrazito antipatičan).
Tražite konkretan predlog. Evo.
Ne priznati nikad, ni po koju cenu. Ne dati saglasnost za UN.
Čekati koliko se bude moralo, ako treba, stotinama godina.
Kada nastane promena u međunarodnim odnosima, a ničija pa ni američka neće do zore goreti, vratiti vojsku na naše Kosovo. Silom, ako ne bude moglo milom.
Neće biti lako, trpećemo pritiske, ali kada je bilo lako. Od 2000. smo kooperativni i šta smo dobili. Samo nove pritiske i poniženja. Dosta više.
Preporuke:
18
0
26 nedelja, 30 jul 2017 08:39
el srbinjo i šire
odakle ideja da žele rat oni koji ne pristaju na vučićeve dogovore sa šiptarima (izdaju)? pa biće da mu je sugerisano, prilikom zadnjih razgovora sa amerikancima "u četiri oka", da će doći do rata ako srbi ne prihvate nezavisnost kim. znači u pitanju je ULTIMATUM I PRETNjA, a nikako konstruktivna uloga "naših zapadnih prijatelja" u razrešenju kosovskog problema, koji i nije bio problem, nego su ga isti ti "naši prijatelji" napravili takvim.
Preporuke:
9
2
27 nedelja, 30 jul 2017 11:39
penzioner Cviko
Dijalog je pokriće za zlo delo koje se odavno priprema. Svako učestvovanje u dijalogu, odazivanje, je čin saučesništva u cilju ostvarivanja zlog dela a po želji, zahtevu, naredbi sa zapada. I Pored toga moj stav je NE a sila neka radi ... i usput neka pogleda svoju sveću...
Preporuke:
10
0
28 nedelja, 30 jul 2017 12:29
Jugoslavija
Spiridon

Zalosno je kako western propaganda utice na vas mozak. Vasi pogledi na zivot su u tolikoj mjeri defetisticki da je to prosto uzasavajuce. Cak mozete da budete vrlo destruktivni i opasni za okolinu. Bolje bi i za vas samoga bilo da se manete BBC, CNN, Deutche welle i drugih lagala. Pozabavite se nekim korisnim radom i tako pomozite i sebi i drugima ne zagadjujuci vise ovaj prostor. Nadam se da nije kasno.
Preporuke:
7
5
29 nedelja, 30 jul 2017 14:37
Mihailo Lepenica
El Srbinjo odatle što ne možeš vratiti teritoriju i efektivnu vlast na teritoriji bez toga.Tako su i isteran sa teritorije.
Preporuke:
2
2
30 nedelja, 30 jul 2017 14:42
Desimir Tošić
El Srbinjo ako ne veruješ da je upravo to neka se uputi jedna vojna divizija prema tamo.
Preporuke:
2
4
31 nedelja, 30 jul 2017 15:41
mala primedba
@Vukoje

Bote, ne prizivaj referendum jer će se obiti o glavu baš takvima kao što si ti.
Preporuke:
1
4
32 nedelja, 30 jul 2017 15:44
Spiridon
@ Jugoslavija

Znate šta, ja sam bio ubeđen da ste makar u stanju da umete da pročitate i pojmite napisano, ako vam već pisanje odnosno izražavanje svojih stavova u formi kratkih internet komentara ide uz propratne nuspojave u vidu invencije novih reči i ostale pravopisne egzibicije, ali vidim bogami da sam se grdno prevario. Dakle umete li svojim rečima da objasnite koji je to tačno deo ili delovi u moja dva komentara plod indoktrinacije BCC, CNN, Dojče Vele, da sad ne pominjemo tu zaista tužnu opsesiju prosečnog patriJote sa upravo ovim medijima!?! Ne ozbiljno, da li ste vi uopšte čitali moje komentare kada pričate to jest sričete tu sve i svašta ili ste se može biti uhvatili za moju opasku o Slobi velikom pobedniku nad NATO paktom koji je povukao vojsku i policiju, pa onda lagao narod da je kao pobedio?! Dakle poklonite se i počnite, koji su to moji pogledi plod kako vi to prelepo kažete western propagande i kako su to vaši pogledi ogledalo sagledavanja kosmičko-geostraktičke istine...
Preporuke:
6
1
33 nedelja, 30 jul 2017 15:48
Boba
Vučiću odavno treba pomoć, ali psihijatrijska jer je oćigledno patološki sociopatski lažov i prevarant. U suštini i za njega i za Srbiju bi i bilo najbolje da se povuče usled bolesti i ode na kliniku na poduže lečenje. Kao neuračunljiv spasao bi se ucenjivača a pošto se sam poredio sa Đinđem to govori da je svestan da je ugrožen kao što je i ovaj bio ali ne od naroda već od svojih 'partnera'. Naravno sam nema snage da izađe iz kola u koje se upetljao iako je duboko svestan da se cela priča ne može dobro završiti po njega - čeka ga ili večna sramota ili veoma neizvesna sudbina.
Ali to je njegov problem, srpski problem je kako skloniti ucenjenog čoveka sa poluga moći i to mora biti učinjeno što pre - dok nije prekasno.
A svim njegovim uračunljivim saučesnicima, kao Dačiću Vulinu, Gašiću itd. i prethodnim štetočinama kao Dinkiću i sličnim treba suditi - kad tad.
Preporuke:
10
0
34 nedelja, 30 jul 2017 15:49
Boba
Vučiću odavno treba pomoć, ali psihijatrijska jer je očigledno patološki sociopatski lažov i prevarant. U suštini i za njega i za Srbiju bi i bilo najbolje da se povuče usled bolesti i ode na kliniku na poduže lečenje. Kao neuračunljiv spasao bi se ucenjivača a pošto se sam poredio sa Đinđem to govori da je svestan da je ugrožen kao što je i ovaj bio ali ne od naroda već od svojih 'partnera'. Naravno sam nema snage da izađe iz kola u koje se upetljao iako je duboko svestan da se cela priča ne može dobro završiti po njega - čeka ga ili večna sramota ili veoma neizvesna sudbina.
Ali to je njegov problem, srpski problem je kako skloniti ucenjenog čoveka sa poluga moći i to mora biti učinjeno što pre - dok nije prekasno.
A svim njegovim uračunljivim saučesnicima, kao Dačiću Vulinu, Gašiću itd. i prethodnim štetočinama kao Dinkiću i sličnim treba suditi - kad tad.
Preporuke:
6
0
35 nedelja, 30 jul 2017 16:05
Spiridon
@ Jugoslavija

Eh da, čisto da ne zaboravim, možda bi bilo najbolje da vi krenete u borbu protivu nas indoktriniranih defetista sa tako što ćete da guslate, to jest u nedostatku audiovizuelnih mogućnosti, da recitujete narodne junačke pesme tipa onu o đedu Međedoviću i tako već slično to. Tako bi ste ubili dve muve jednim udarcem, em bi vi svoj patriJotizam izražavali na jedan vama bliskiji način nego pisanje komentara sa kojim niste ni na vi a kamoli na ti, em bih ja pobegao glavom bez obzira od, što kaže ova današnja omladina, transfera blama...
Preporuke:
6
3
36 nedelja, 30 jul 2017 17:07
Vukoje
@ mala primedba, ne bi bilo prvi put ni kriv ni dužan nastradao zbog referenduma i tokom raspada Jugoslavije, sve referendum na referendum i plebiscit na plebiscit, pa me više ni strah nije, navikne čovek. Samo prvi put bude teško posle se stvori navika na sve.
Preporuke:
0
0
37 nedelja, 30 jul 2017 18:01
Raferndum, da ali
Referendum bi bio dobar, ali kada bi mogao biti pošten, bez prevara, laži, prepravljanja glasova, bez obećavanja zaposlenja i kupovine glasova, bez "rada stranačkih aktivist" na terenu, jednom rečju kada bi stvarno prestavljao volju naroda. A do sada su svi izborni rezulatati bili upitni i pod sumnjom. Ova vlast se jako izveštila i postala sposobna samo za jedno: kako da dobije izbore.
Preporuke:
8
0
38 nedelja, 30 jul 2017 18:14
Jugoslavija
Spiridon

Nema vama gospodine pomoci jasno je to, nego plasim se vise za ove sto vam stavljaju ove zelene kvacice. To je tuzno. A toj se vasoj kukavnoj apatiji ja i ne cudim plaho. Ona je posljedica propagandnog rata kojim je sistematski unistavana nasa zemlja, a najgore stradase labilne licnosti poput vas. Gori postadose jadni Srbi za ovih nepunih 17 godina dosmanlija nego za pola vijeka Osmanlija. Vi ste egzaktan primjer. Pisete kobajagi cirilicom a na takav izopacen nacin se izrugujete nasoj tradiciji. Sramota treba da vas bude, ako uopste znate sta to znaci.
Preporuke:
4
7
39 nedelja, 30 jul 2017 19:28
Spiridon
@ Jugoslavija

Evo kriv sam da krivlji ne mogu biti, pišem ćirilicom jer sam tako vaspitavan od malih nogu. Doduše vama je to doba mog detinjstva i učenja ćirilice, narodnih običaja i pesama u desetercu o Boju na Kosovu, pretpostavljam ostalo u sećanju po Danu mladosti, po onim tako lepim pesmama Maršala Tita junačkoga sina, drugarice posadimo cveće i tako već to. Razumem, sve razumem a posebno kada se pod matore dane krene u osvajanje srBsko patriJotskih vrhova, pa onda u glavi ostane dobri stari titoistički sistem ko drugačije drugovi, mislim braćo, kaže taj je provokator što kleveće i laže, ali sa novim turbo srBskim programom za busanje u grudi... Mislim to je to, vi ceo život jurite neke izdajnike, kada je bio Tita onda sam buo nazadni nacionalističk element iz četničke porodice a onda doš'o Sloba vožd pa postadoh opet izdajnik, samo premali Srbin za takve gorostase srBske.
Nego ja i dalje čekam da me prosvetlite analizom mojih komentara sa ukazivanjem na indoktrinirane delove istih...
Preporuke:
5
1
40 nedelja, 30 jul 2017 19:44
Spiridon
@ Jugoslavija

Ne vredi opet sam se naknadno tek setio najbitnije stvari. Dakle umesto da napišete svoje stavove i obrazložite ih valjanim argumentima stavku po stavku, što ste pretpostavljam u stanju ako već u nekoga pokazujete prstom i pričate da je on izdajnik, vi potpuno neverovatno a opet tako svojstveno tom turbo srBskom patriJoti čvorovićevske provincijencije razmišljate o tome ko li su ti ostali izdajnici koji meni daju pluseve na komentare. Mislim šta reći a ne zaplakati... O tempora, o mores...
Preporuke:
4
5
41 nedelja, 30 jul 2017 21:22
Jugoslavija
Spiridon

Dzaba se lazno predstavljate jer nemoguce je skriti drugosrbijanski autosovinisticki mentalni sklop koji izbija na povrsinu iz vasih komentara. Drugosrbijanstina je usadjena u stanje vase svijesti putem propagandne masinerije ciji cilj je negacija slobodarske tradicije srpskog naroda i sirenje autodestruktivnosti medj narodom. Na vasu zalost ima nas ovdje koji vas podjekad kad ustreba podsjetimo ko ste i sta ste jer to jasno vidimo. Besramno se izrugujete tradiciji i patriotizmu, a onda se pozivate na narodne pjesme i cirilicu izvijajuci se kao guja. I sta onda covjek s vama da raspravlja i da vam argumentuje. Vi ste jedna obicna pokondirena tikva.
Preporuke:
7
6
42 ponedeljak, 31 jul 2017 06:08
Spiridon
@ Jugoslavija

Znači sve sam u pravu, dok je bio maršal Tita živ kleli ste se u bratstvo i titoističko jedinstvo, slavili 29 novembar kao najsvetiji dan u godini, pokazivali prstom na ovakve kao što sam ja i moji kao na zaostale elemente koji podmeću klipove u točkove samoupravnom socijalizmu. Te sada tako vam svete slobodarske tradicije srpskoga naroda ste otkrili pod stare dane u periodu 1988-1989 i onda kao i svaki golub prevrtač počeli da idete u drugi ekstrem zvani srBski patriJotizam. Prema tome ja se jedino izrugujem vama pokondirenim turbo SrBendama, bivšim titoistima i Jugoslovenima koji ste svojim nakaradnim uverenjima uprljali stvari u koje ja verujem otkako znam za sebe, potpuno nepromenjeno sve ove godine. Što se tiče tih vaših čuvenih drugosrbijanaca, žalim slučaj ali to su vaša bivša braća, mislim drugovi i drugarice, po Titi maršalu, samo su oni ostavili staro Titino bratstvo i jedinstvo i usvojili Evropu kao sveti ideal u koga se kunu. Smešni ste mi i jedni i drugi...
Preporuke:
3
1
43 ponedeljak, 31 jul 2017 07:42
el srbinjo
Lepenica, Tošić@

povratak vojske i policije na kim nije jedino rešenje. lepo je rečeno da postoji opcija zamrznutog konflikta.
Preporuke:
0
0
44 ponedeljak, 31 jul 2017 08:52
Milos
Mislim da ipak treba ici i sasuti bez imalo uvianja Vucicu sve u lice. Ali sve - i nedostatak sloboda, i Andreja, i Kurir, i, na posletku, optuzbu za izdaju. Zato treba ici. Ko moze sebi da uskrati to zadovoljstvo?
Preporuke:
1
0
45 ponedeljak, 31 jul 2017 09:41
Jugoslavija
@Spiridon

Nijedan poredak nije bio savršen i shvatam naročito iz ovog vašeg poslednjeg komentara odakle izvire ta vaša malodušnost. Savršenstvo kojem vi težite, ukoliko ste iskreni, što je za mene pod velikim upitnikom, još nije nigdje dostignuto naročito ne u tzv. zapadnim demokratijama u kojima zapravo nema ni d od demokratije. Nas je uvođenje te, ja bih je nazvao Đinđićeve demokratije koja je predstavljala fasadu za izdaju i pljačku, vratilo daleko unatrag i sada moramo ponovo da krenemo od nule. To moramo svi da razumemo i da počnemo da gradimo državu iznova. Jer živjeti se mora. Zanemarimo Vučića i evo ja se slažem sa početnim dijelom vašeg prvog komentara. Ali Vučić je najmanje kriv za ovu žalosnu situaciju u kojoj smo se našli. Opozicija mora da ima jasnu sliku trenutnog stanja i plan za oporavak. Volja je ključni faktor. Defetizam je najveća kočnica.
Preporuke:
2
3
46 sreda, 02 avgust 2017 09:16
Deki
Već je krenuo i drugi krug u kojem se troše politički partneri Vođe, koji podržavaju ovaj kvazi-dijalog sa bljutavim snishodljivim i ulizičkim predlozima.
Tekst ubojito ogoljuje zatečeno - nametnuto - lazno pitanje dijaloga i ukazuje na pravu strukturu stanja.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner